تحقیق بررسي رابطه بين تيپ هاي شخصيتي مديران و اثر بخشي آنان در مدارس ابتدايي

مطالب دیگر:
تحقیق رشد نقدينگيتحقیق ابزارهاي مالي در حسابداریتحقیق ماتريس حسابداري اجتماعي به عنوان يك پايگاه آماري منسجم و يكپارچه الگوي قابل محاسبه تعادل عموميتحقیق ماتريس حسابداري اجتماعيتحقیق واژه اصلاحاتتحقیق حسابداري مديريتتحقیق قيمت تمام شده کالاتحقیق تئوري حسابداري 2تحقیق نقش شرکت های کوچک و متوسط در صادرات ایران SMEپاورپوینت فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع تکانه، اندازه حرکت)پاورپوینت فصل چهارم فیزیک پیش دانشگاهی (موج مکانیکی، اصل بر هم نهی موج ها- موج ایستاده)پاورپوینت فصل چهارم فیزیک پیش دانشگاهی (موج مکانیکی، تابع موج)پاورپوینت فصل پنجم فیزیک پیش دانشگاهی (صوت، مفهوم موج صوتی- سرعت انتشار صوت)پاورپوینت فصل هشتم فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع ساختار هسته اتمپاورپوینت بخش اول شیمی پیش دانشگاهی (سینتیک شیمیایی)تحقیق اصول‌ حاكم‌ بر قرار بازداشت‌ موقت‌تحقیق مجرمين كم سن و سال (جرم شناسي)تحقیق جرم‌ شناسي و جنبه هاي آنتحقیق دياتتحقیق نيروگاه ها و پست هاي برق
دانلود تحقیق در مورد بررسي رابطه بين تيپ هاي شخصيتي مديران و اثربخشي آنان در مدارس ابتدايي، در قالب doc و در 226 صفحه، قابل ويرايش، شامل: فصل اول: 1-1 مقدمه1-2 بيان مسأله1-3 اهميت و ضرورت پژوهش1-4 اهداف پژوهش1-5 فرضيه‌ هاي پژوهش1-6 متغيرها و تعاريف آ|34016585|prq|تيپ هاي شخصيتي مديران,تحقیق تيپ هاي شخصيتي مديران,مقاله تيپ هاي شخصيتي مديران,پایان نامه تيپ هاي شخصيتي مديران,تحقیق در مورد تيپ هاي شخصيتي مديران,تحقیق درباره تيپ هاي شخصيتي مديران,مقاله در مورد تيپ هاي شخصيتي مديران
نمونه ی دیگری از مجموعه فایل ها با عنوان تحقیق بررسي رابطه بين تيپ هاي شخصيتي مديران و اثر بخشي آنان در مدارس ابتدايي آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود تحقیق در مورد بررسي رابطه بين تيپ هاي شخصيتي مديران و اثربخشي آنان در مدارس ابتدايي،در قالب doc و در 226 صفحه، قابل ويرايش، شامل:
فصل اول:1-1 مقدمه1-2 بيان مسأله1-3 اهميت و ضرورت پژوهش1-4 اهداف پژوهش1-5 فرضيه‌ هاي پژوهش1-6 متغيرها و تعاريف آن ها1-6-1 تعاريف نظري متغيرها1-6-2 تعاريف عملياتي متغيرها1-7 تعاريف اصطلاحات
فصل دوم: پيشينه تحقيق2-1 شخصيت2-2 تعاريف شخصيت2-3 حوزه‌هاي شخصيت2-3-1 ساختار2-3-2 فرآيند2-3-3 رشد و نمو2-3-4 آسيب شناسي رواني و تغيير رفتار2-4 مضامين عمده در نظريه شخصيت2-4-1 وحدت رفتار و مفهوم خويشتن2-4-2 سطوح مختلف آگاهي و مفهوم ناهشيار2-4-3 رابطه بين شناخت، عواطف و رفتار مشهود2-4-4 اثرات گذشته، حال و آينده بر رفتار2-5 نظريه‌هاي شخصيت2-5-1 نظريه روان كاوي در شخصيت2-5-2 زيگموند فرويد 2-5-3 نظريه روان پويشي فرويد (روان كاوي در شخصيت)2-5-4 سطوح شخيت: هشيار3، نيمه هشيار2 و ناهشيار2-5-5 ساختار شخصيت: نهاد، من و فرامن2-6 نظريه نوروان كاوي2-6-1 كار گوستاو يونگ2-6-2 نكات برجسته ي نظريات يونگ2-7 روان شناسي فردي2-7-1 آلفرد آدلر2-7-2 بررسي نظريات آدلر2-8 نظریه اختلالات شخصیتی2-8-1 كارن هورناي2-8-2 بررسي نظريات هورناي2-9 نظریه روان پزشکی بین فردی2-9-1هري استاك ساليوان2-9-2 بررسي نظريات ساليوان2-10تظريه پديدار شناختي (فرد- محور)2-10-1 كارل راجرز2-10-2 بررسي نظريات و كارهاي راجرز2-10-3 تشکیل رویکرد پدیدار شناختی راجرز2-10-4 ساختار شخصيت از ديدگاه راجرز2-11 نیازهای زیستی و روانی در پیدایی شخصیت2-11-1آبراهام مازلو2-12 نظريه رويكرد صفات در شخصيت2-12-1 گوردون آلپورت2-12-2 بررسي نظريات آلپورت2-13 نظريه چندبعدی شخصیت2-13-1 هانس ج آي سنك2-13-2 بررسی نظريات آیسنک2-13-3 ابعاد اساسي شخصيت2-14 نظريه رويكرد تحليلي عاملي صفات2-14-1ريموند كوته2-14-2 بررسي نظريات كتل در شخصيت2-15 نظریات رابطه شغل و شخصیت2-15-2 شخصيت نوع A2-15-3 شخصيت نوع B2-16 بررسي چند خصوصیت شخصیتی در شغل2-16-1 اثر كانون كنترل2-16-2 ماكياول گرايي 2-16-3 مناعت طبع يا عزت نفس2-16-4 سازگاري با موقعيت2-16-5 خطر پذيري2-17 شخصيت از ديدگاه اسلام و قرآن2-17-1شخصيت در قرآن2-18 تیپ شناسی2-19 نظريه‌ هاي تيپ شناسي2-19-1 زندگی نامه2-19-2 نظريات رورشاخ در سنجش شخصيت2-19-3 تیپ شناسی در تست رورشاخ2-20ظريه ساخت بدن و خلق وخوی2-21 نظريه شلدن (ريخت شناسي)2-22 نظريه تيپ گال و جمجمه شناسي رواني2-23 تيپ‌شناسي يونگي2-23-1 اساس درك واقعي ذهني از نظر يونگ2-23-2 كاركردهاي غير عقلاني2-23-3 كاركردهاي عقلاني2-23-4 روابط كاركردي2-23-5 انواع كاركرد2-23-6 تيپ‌ هاي روان‌شناختي يونگ2-23-7 توصيف تيپ‌ هاي شانزده‌ گانه2-23-8 اهميت شناخت تيپ‌هاي روان شناختي2-23-9 نقد تيپ شناسايي يونگي2-24 اثر بخشي 2-25 شاخص هاي اثربخشي از ديدگاه های مختلف2-25-1 كمرون و ويتون2-25-2 سي‌شور2-25-3 آرجريس2-25-4 پيترز وواترمن2-25-5 مالفورد2-25-6 بس و هرسي- بلانچارد2-25-7 هوي و ميكسل و چستر بارنارد2-25-8 كالدول و اسپينكس2-25-9 لوتانز و همكارانش2-25-10 ديدگاه راجرز و همكاران2-25-11مطالعات بسكر و چيرنز2-25- 12 مدل پارسونز2-26مقايسه ديدگاه هاي ارزشيابي اثر بخشي سازماني2-27 نظریات جدید در اثربخشی2-27-1 مطالعات رابرت واترمن وتام پترز2-28 مدلهای ارزیابی اثربخشی1- مدل هدف منطقی: که سازمان را در رسیدن به اهدافش کاملاً ارزیابی می کند2-29 نظریه ريچارد ال دفت2-29-1 روش مبتني بر تامين هدف2-29-2 روش مبتني بر تامين منابع2-29-3 روش مبتني بر فرآيند دروني2-29-4 روش مبتني بر تامين رضايت گروه‌هاي ذي نفع2-30 كارهاي ديگران2-30-1 تحقيقات انجام گرفته در مورد تيپ شناسي يونگي2-30-1-1 تحقیقات خارج از كشور2-30-1-2 تحقيقات انجام گرفته در داخل كشور2-30-2 اثربخشي2-30-2-1 تحقيقات انجام شده در داخل كشور2-30-2-2 تحقيقات انجام گرفته در خارج از كشور2-31 استنتاج و نتیجه گیری2-32 الگوی نظری پژوهش
فصل سوم: توصيف داده ها3-1 مقدمه3-2 روش اجراي پژوهش3-2-1 برآورد حجم نمونه3-3 ابزار گرد آوري داده‌ها3-3-1 تاريخچه و توصيف MBTI3-3-2 نمره گذاري پاسخ نامه3-3-3 توصيف تيپ هاي شانزده گانه3-5 اعتبار پرسشنامه‌ ها3-5-1 اعتبار پرسش نامه شخصيتي، تيپ نماي مايزر- بريگز3-5-2 اعتبار پرسش نامه اثر بخشي3-5-3 اعتبار دروني پرسش نامه3-5-4 اعتبار زماني3-6 محاسبه روايي3-6-1 محاسبه روايي پرسش نامه شخصيتي مايرزبريگز3-6-2 محاسبه روايي پرسش نامه اثر بخشي3-7 روش‌ هاي آماري3-8 ويژگي‌ هاي تحقيق
فصل چهارم: تجزيه و تحليل داده ها4-1 تجزيه و تحليل يافته‌ هاي تحقيق4-2 توصيف يافته‌ هاي تحقيق4-3 آزمون فرضيات تحقيق4-3-1 فرضيه فرعي اول4-3-2 فرضيه فرعي دوم4-3-3 فرضيه فرعي سوم4-3-4 فرضيه فرعي چهارم
فصل پنجم: بحث و نتيجه گيري5-1 هدف و مسأله پژوهش5-2 نتايج فرضيه اصلي5-3 نتايج مربوط به فرضيه فرعي اول5-4 نتايج مربوط به فرضيه فرعي دوم5-5 نتايج مربوط به فرضيه فرعي سوم5-6 نتايج مربوط به فرضيه فرعي چهارم5-7 نتيجه گيري كلي5-8 محدوديت ها5-9 پيشنهاداتفهرست منابعمنابع انگليسيپيوست و ضمائم


بخشی از چکیده تحقیق:پژوهش حاضر به منظور بررسي رابطه بين تيپ هاي شخصيتي مديران و اثر بخشي آنان در مدارس ابتدايي ناحيه 5 مشهد، انجام گرفت. فرضيه اصلي اين پژوهش اين است كه بين تيپ هاي شخصيتي مديران و اثربخشي آنان رابطه وجود دارد. جامعه آماري اين تحقيق، مديران مي‌باشند كه گروه مورد بررسي 104 نفر مي‌باشند كه از ميان آن ها، 40 نفر به عنوان نمونه برگزيده شدند. حجم نمونه براي گروه ذي نفعان 120 نفر مي‌ باشد كه هر دو نمونه به شيوه نمونه گيري تصادفي ساده به وسيله را يا نه انتخاب شدند. ابزار گردآوري اطلاعات در اين پژوهش 2 پرسش نامه به شرح زير مي‌باشد. 1- پرسش نامه تيپ شخصيتي مايرز- بريگز كه پرسشنامه هنجار شده است و براي تعيين تيپ شخصيتي توسط مديران پاسخ داده شده است.2- پرسش نامه اثر بخشي مدير كه توسط محققين ساخته شده و توسط اساتيد مديريت اجرا و تأييد گرديده است كه اين پرسشنامه توسط گروه ذينفعان (معلمين، انجمن اولياء، مربيان و دانش آموزان) پاسخ داده شد. روش تحقيق در اين بررسي همبستگي است و براي آزمون فرضيه اصلي از آزمون جداول توافقي استفاده شده است. براي تحليل داده‌ها از نرم افزار (SPSS) استفاده شده است، نتايج بدست آمده عبارتند از...